Stiskněte enter pro zobrazení výsledků nebo esc pro zavření.

Herní budoucnost, které se nechce věřit! I.

Přemýšleli jste někdy nad tím, kam bude směřovat herní průmysl a celkově budoucnost v hraní her? Je jasné, že se bude neustále zdokonalovat grafika, hratelnost i mechanismy. Budou však hry v budoucnosti přinášet i některé nové zážitky, o které jsme nyní ochuzeni?

Z krádež ve Skyrimu budete potrestáni v reálu
Již nyní existuje v Jižní Koreji speciální policejní oddělení, které se zabývá případy herní kriminality. Vyšetřuje případy jako loupení účtů, sebevraždy a násilí spojené s herním průmyslem. Pokud se toto oddělení chytí, je možné že se ho dočkáme i u jiných států. V budoucnu tak možná budou v herních světech stráže, které budou nepovolené aktivity trestat ve virtuálních, ale i reálných světech!

Herní policie
Herní policie

Smrt ve hře=smrt v reálu
Před několika lety se objevila problematika působení organizovaného zločinu i na herních serverech. Zde rekrutovali nové členy, prodávali jim drogy a dokonce mezi sebou domlouvali nejrůznějších vraždy. To vše ovšem v reálném světě. Možná se vám to zdá šílené, ale je to tak. Navíc zde reálně hrozí mnohem větší rozšíření této hrozby díky možnosti měnit měnu herní, za měnu reálnou.

Smrt čeká všude
Smrt čeká všude

Vládní odposlechy hráčů
Již v roce 2008 se v USA objevil návrh na odposlouchávání hráčů MMO her. Proč? Snaha byla především odhalit potencionální teroristy. Je pravda, že herní scéna nabízí poměrně odůvodnitelné podezření, že se v jejích řadách mohou nacházet potencionálně nebezpeční živlové. Pokud by byl odposlech schválen, tratili by na tom nejvíce obyčejní hráči.

Vládní odposlechy
Vládní odposlechy

Hra jako jedna velká reklama
Skrytá reklama je naprosto běžný fenomén, který je nám nabízen ve filmech, na ulicích, a bohužel lez předpokládat, že brzy tomu tak bude i ve hrách. Jestli se nám budou reklamy vkládat i do snů jako v seriálu Futurama těžko říct, ovšem hry se reklamě určitě nevyhnout. Vzpomeňme například na hry na mobilech, které již reklamou oplývají, a vůbec ne skrytou.

Reklama ve hře
Reklama ve hře
Témata článku

Podobné články

Komentáře