Stiskněte enter pro zobrazení výsledků nebo esc pro zavření.

Hráčův kalendář: Květen 2015

Dámy a pánové, čekání už je skoro u konce. Stránky kalendářů se přehouply do května a to znamená jediné – tento měsíc vychází Zaklínač 3. Vydání jedné z nejočekávanějších her v historii bude jednoznačně květnovou herní událostí číslo jedna, zapomenout ale nesmíme ani na ostatní tituly, které nám zpříjemní konec jara. Těšit se můžeme třeba na návrat B.J. Blazkowicze či ambiciózní závodní hru od tvůrců ze Slightly Mad.

Wolfenstein: The Old Blood

Datum vydání: 5. května 2015
Vychází na platformách: PC, PS4, Xbox One

Rok po velmi povedeném Wolfenstein: The New Order se slavná série dočká dalšího přírůstku. The Old Blood je samostatně spustitelný datadisk (takové věci opravdu ještě existují), který přinese přesně to, po čem fanoušci touží – tvrďáka B.J. Blazkowicze v hlavní roli a stovky nacistických vojáků k masakrování. V rámci dvou rozsáhlých misí se podíváme na starý známý hrad Wolfenstein a do města Wulfburg, kde Němci připravují poslední hřebíček do spojenecké rakve. Na zastavení temných nacistických plánů dostal BJ do vínku nové skilly a výbavu, takže bychom se měli dočkat šplhání po zdech či mnoha nových zbraní. Jinak se ale můžeme těšit na klasickou hratelnost z původní hry, takže pokud vás TNO nechytlo, datadisk vám názor asi výrazně nezmění. Digitální verze The Old Blood vychází v úterý pátého května, krabicová verze bude v obchodech dostupná o deset dní později.

Project CARS

Datum vydání: 7. května 2015
Vychází na platformách: PC, PS4, Xbox One

Virtuální závodníci se po sérii odkladů konečně dočkají na začátku května. Slightly Mad Studios ( tvůrci obou NfS Shift) hrdě oznámili gold status hry a vydání tak již nic nebrání. Těšit se můžeme na desítky precizně zpracovaných aut i tratí, velký výběr herních režimů a vybalancovanou hratelnost, která by měla uspokojit jak arkádové hráče, tak zkušené závodníky. Velkým lákadlem je samozřejmě grafické zpracování, které na vypuštěných ukázkách vypadá zkrátka parádně. Tuzemské hráče navíc může těšit fakt, že ve hře nechybí ani detailně zpracovaný Masarykův okruh v Brně.

Zaklínač 3: Divoký hon

Datum vydání: 19. května 2015
Vychází na platformách: PC, PS4, Xbox One

Představovat třetí díl fantasy RPG série Zaklínač snad není potřeba. Květnové vydání bude jednou z největších herních událostí celého roku, chystají se půlnoční prodeje, tematické party a i Steam se možná v prvních hodinách po vydání bude lehce otřásat. Zaklínač 3 však za velká očekávání nevděčí masivní reklamní kampani (i když i ta se v posledních týdnech činí), ale především svým nesporným kvalitám, které jenom potvrdily nadšené výkřiky od novinářů či Youtuberů, kteří měli možnost s hrou strávit několik hodin. Obrovský žijící svět, poutavý příběh v duchu Sapkowského knih, podmanivá atmosféra, nádherné grafické zpracování, propracovaná hratelnost… ve výčtu pochval bychom mohli pokračovat do nekonečna, shrňme to tedy tak, že pokud si Zaklínač z recenzí neodnese minimálně devadesátiprocentní hodnocení, bude to zklamání. Sběratelská edice je již několik měsíců beznadějně vyprodaná, počet předobjednávek stále stoupá, atmosféra houstne. Zbývají necelé tři týdny.

Magicka 2

Datum vydání: 26. května 2015
Vychází na platformách: PC, PS4

Akční adventura Magicka zaujala před čtyřmi lety satirickým humorem a poměrně zábavnou hratelností, která nejlépe vynikla v kooperaci čtyř hráčů. Následovalo několik menších či větších rozšíření a letos konečně přišlo oznámení plnohodnotného druhého dílu, nazvaného prostě Magicka 2. Zatímco první titul měli na svědomí vývojáři z Arrowhead Game, tvorba pokračování byla svěřena poměrně neznámému studiu Pieces Interactive, které má kromě několika menších her na svědomí čtyři DLC k prvnímu dílu. Pod taktovkou nových tvůrců se ale pořádky série zjevně měnit nebudou. Trailery čišely ujetým humorem (vzpomeňte na upíra u psychologa či parodii na Game of Thrones) a hratelnost je opět zaměřená na kooperaci čtyř hráčů, kteří v roli mocných mágů kombinují své schopnosti při masakrování různorodých nepřátel. Zběsilou hratelnost by měla podpořit také permanentně zapnutá friendly fire, takže o více či méně úmyslné likvidace spoluhráčů nebude nouze.

Podobné články

Komentáře