Stiskněte enter pro zobrazení výsledků nebo esc pro zavření.

Šéf Sony o nezdaru No Man´s Sky

Společnost Sony v posledním roce velmi podporovala vývojáře titulu No Man´s Sky, který se měla stát jakousi malou vesmírnou revolucí, a to především díky neskutečně obrovskému otevřenému prostoru, který generoval několik miliard planet, po kterých bylo možné se pohybovat.

Bohužel tento titul se neshledal s příliš velkým nadšením ze strany hráčů a to proto, protože nám v podstatě nabízel strašně moc a vůbec nic. K této kauze se nyní poprvé vyjádřil šéf Sony Shuhei Yoshida, který tvrdí, že vše bylo způsobeno špatnou PR strategií, za což může Sean Murray, který to prostě pokazil.

To řekl Yoshida na Tokio Games Show 2016. Na dotaz odpověděl slovy: Je mi jasné, proč to hráči tolik kritizují. Sean Muray nasliboval spoustu věcí, které nakonec nebyly. Zvolil špatnou PR strategii, protože jednoduše neměl žádného odborníka, který by mu s ní pomohl. Je to konec konců indie vývojář. Ale říká, že No Man´s SKy bude dále rozvíjet, tak na to se těším.

Abychom si řekli kdo je ten Sean Muray. Jedná se o šéfa Hello Games, které za celou hrou stojí. Celému světu nasliboval herní revoluci, u které hráč stráví stovky hodin. To se ovšem nestalo a No Man´s Sky neobsahovalo ani půlku naslibovaných věcí, kterých se kdy zmínil. Podle některých představuje tento titul největší zklamání v historii herního průmyslu.

Yoshida se pak na adresu celé věci ještě vyjádřil tak, že celý projekt samotné Sony příliš nepoškodil. Prodeje jsou podle jeho slov skvělé a je rád, že si jí lidé mohou zahrát právě na PS4 a PC.

Podobné články

Komentáře